Veure tema anterior :: Veure tema següent
Autor
Missatge
CargolerPsicodèlic DER SNAILASAURUS Pompeu plora si no veu apòstrofs Registrat: 13 Oct 2007 Missatges: 5780
Publicat: Dc Des 09, 2009 8:14 pm Assumpte: West Barna - Punto de Inflexion
Filiprim reclama un rang propi Deus Ex Machine Gun Registrat: 25 Set 2007 Missatges: 4309 Ubicació: Pixapínia, Formós Imperi Cathalà
Publicat: Dc Des 09, 2009 9:44 pm Assumpte:
Com ho has descobert? És objecte de mofa per part de mi i uns amics des de fa temps.
Tornar a dalt
Guidor Merda angoixant Giovane, Bello e AbbronzatoConill fent-se un rimming Registrat: 29 Abr 2008 Missatges: 2877 Ubicació: Terra de Vins
Publicat: Dc Des 09, 2009 10:07 pm Assumpte:
carda un pèl de pena. _________________
Jo sempre tinc raó, per definició.
mir escrigué: Només ens faltaria ara haver de fer cas als espanyols, que de fer el subnormal amb un CETME, una cabra i un boli i en diuen redactar la Constitució.
Tornar a dalt
Petaner Ari Arcàngel asexualPromotor de la gruixutofòbia Gran amant dels velociraptors talp icètic anticatalà Registrat: 06 Jun 2007 Missatges: 8502 Ubicació: Analand
Publicat: Dc Des 09, 2009 10:18 pm Assumpte:
Cada dia odio més als sudaques. _________________
Tornar a dalt
Guidor Merda angoixant Giovane, Bello e AbbronzatoConill fent-se un rimming Registrat: 29 Abr 2008 Missatges: 2877 Ubicació: Terra de Vins
Publicat: Dc Des 09, 2009 10:40 pm Assumpte:
Petaner Ari escrigué: Cada dia odio més als sudaques.
Recorda que els matxupitxus són bona gent. Vènen collarets. _________________
mir escrigué: Només ens faltaria ara haver de fer cas als espanyols, que de fer el subnormal amb un CETME, una cabra i un boli i en diuen redactar la Constitució.
Tornar a dalt
Petaner Ari Arcàngel asexualPromotor de la gruixutofòbia Gran amant dels velociraptors talp icètic anticatalà Registrat: 06 Jun 2007 Missatges: 8502 Ubicació: Analand
Publicat: Dc Des 09, 2009 11:07 pm Assumpte:
Calla tanoca. _________________
Tornar a dalt
mir AnarcoSilvestre L'ull de les mil-i-una arrugues Kyle Broflovski de Tàrraco Registrat: 09 Ago 2006 Missatges: 5420 Ubicació: Déu no existeix
Publicat: Dc Des 09, 2009 11:08 pm Assumpte:
+1 | Repetitiu i necessari _________________ Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Follatrò escrigué: Mai (més) tornaré a estar d'acord amb que els meus únics problemes s'acaben a Catalunya.
Tornar a dalt
Publicat: Dj Des 10, 2009 12:35 am Assumpte:
ei però si us fixeu la cosa té el seu ritme, no hi ha mala rima, i es fot bàsicament amb els spaniards.
Si els desterrem a la castella, una de dues;
1) Afebleixen la moral expansionista
2) Els pelen
EDIT; Les dues són positives. Què esperem? _________________
Tornar a dalt
Filiprim reclama un rang propi Deus Ex Machine Gun Registrat: 25 Set 2007 Missatges: 4309 Ubicació: Pixapínia, Formós Imperi Cathalà
Publicat: Dj Des 10, 2009 3:24 pm Assumpte:
Aviam mongol, la rima és horrible, la base i el flow són millors. I fot a Barcelona al sac d'Espanya, cosa que és dolenta.
Tornar a dalt
Publicat: Dj Des 10, 2009 6:17 pm Assumpte:
Filiprim escrigué: Aviam mongol, la rima és horrible, la base i el flow són millors. I fot a Barcelona al sac d'Espanya, cosa que és dolenta.
perdóna'm
A mi m'agrada el principi de la base (base és la músiqueta "de fons" no? xD)
(i diràs el que vulguis, però només d'imaginar-me la cara de ràbia d'un feixista al sentir la tergiversació de l'himne interpeninsular.. m'escorro.. xD) _________________
Tornar a dalt