Publicat: Dc Feb 27, 2008 12:02 am Assumpte: Llista de grups en català
Vinga, diem grups i classifiquem-los per estil. Amb sort encara descobrirem alguna perla. Aniré editant per a que aquest primer missatge contingui tots els grups dits fins ara.
Oi!
Desperta Ferro
Inadaptats (això segur que va aquí?)
Opció k-95
Pilseners
Rock
Adrià Puntí
Crit de Boc
Kitsch (creem la categoria "sinistre" per ells?")
Narcís Perich
Xuxu de Pus
Pop
Pullover
Indie
Antònia Font
Mishima
Rosa Luxemburg
Country
080
Bikimel
Tomeu Penya
Folk
Al-Mayurqa
Al tall
Yuri i la seva orquestra de cosmonautes
Mestissatge
8 mil·límetres
Ai, ai, ai
Aquitamxé
Dijous Paella
Dusminguet
Gertrudis (ecs!)
La Troba Kung-Fú (re-ecs!)
Mesclat
Rauxa
Reig Bord
Heavy Metal
Sangtraït
Segle XIII
Electrònica (categoria per a posar Ultrascene)
Herois de la Katalunya Interior
Ultrascene
Rap
At Versaris
BKNL
Crim
Ska
Agraviats
Dr. Calypso
Skatalà
Hardcore
Net Flander
Ràbia Positiva
Tipu Així
Cançó d'autor
Cesk Freixas
Gitano de Balaguer
Roger Mas
Quim Vila
Editat per darrera vegada per Filiprim el Dv Feb 29, 2008 6:44 pm, editat 2 cops en total
Mishima. Van treure dos CDs en anglès (ja crèiem que eren irrecuperables, la modernitat els havia menjar el cap) i de cop i volta ens sorprenen amb un disc en català, al qual seguí un altre en el mateix idioma. Mereix ser escoltat tot i que sigui pel canvi a bé.
mir AnarcoSilvestre L'ull de les mil-i-una arrugues Kyle Broflovski de Tàrraco
Registrat: 09 Ago 2006 Missatges: 5420 Ubicació: Déu no existeix
Publicat: Dc Feb 27, 2008 7:26 pm Assumpte:
Petaner, tros de bardaixa, prou que toques la pera amb Mesclat, però no dius res d'Aramateix, l'altre grup del Titot. No em crec que no el coneguis, malgrat no arribar-li ni a la sola de la sabata.
http://www.aramateix.cat/ _________________ Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Follatrò escrigué:
Mai (més) tornaré a estar d'acord amb que els meus únics problemes s'acaben a Catalunya.
mir AnarcoSilvestre L'ull de les mil-i-una arrugues Kyle Broflovski de Tàrraco
Registrat: 09 Ago 2006 Missatges: 5420 Ubicació: Déu no existeix
Publicat: Dj Feb 28, 2008 12:09 am Assumpte:
El Cesk Freixas és un puta tapdebassa, és acollonant, no m'arriba ni a l'aixella, fins la meva xicota li passava un pam _________________ Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Follatrò escrigué:
Mai (més) tornaré a estar d'acord amb que els meus únics problemes s'acaben a Catalunya.
Totes les hores són GMT + 1 Hora Anar a pàgina 1, 2, 3Següent
Pàgina 1 de 3
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum