Veure tema anterior :: Veure tema següent
Autor
Missatge
Filiprim reclama un rang propi Deus Ex Machine Gun Registrat: 25 Set 2007 Missatges: 4309 Ubicació: Pixapínia, Formós Imperi Cathalà
Publicat: Dv Feb 29, 2008 6:45 pm Assumpte:
Actualitzat. De tant en tant aneu-me fotent canya. Editat per darrera vegada per Filiprim el Dv Feb 29, 2008 6:52 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Petaner Ari Arcàngel asexualPromotor de la gruixutofòbia Gran amant dels velociraptors talp icètic anticatalà Registrat: 06 Jun 2007 Missatges: 8502 Ubicació: Analand
Publicat: Dv Feb 29, 2008 6:49 pm Assumpte:
Filiprim escrigué: Actualitzat. De tant en tant aneu-me donant canya.
Aquí certament tens la teva canya: Es diu "Fotent canya", "Cardant canya", "Fument canya"....mai això que has vomitat. _________________
Tornar a dalt
Filiprim reclama un rang propi Deus Ex Machine Gun Registrat: 25 Set 2007 Missatges: 4309 Ubicació: Pixapínia, Formós Imperi Cathalà
Publicat: Dv Feb 29, 2008 6:51 pm Assumpte:
Merda, ho reconec. Estic molt nyego avui, no? Dos errors en dos fils. Crec que aquest cap de setmana toca anar al Canigó com a penitència.
Tornar a dalt
Petaner Ari Arcàngel asexualPromotor de la gruixutofòbia Gran amant dels velociraptors talp icètic anticatalà Registrat: 06 Jun 2007 Missatges: 8502 Ubicació: Analand
Publicat: Dv Feb 29, 2008 6:56 pm Assumpte:
Com a mínim. També hauràs de comprar botifarra negra, un parell de quilograms de salfafins, una ampolla de ratafia i anat cantant: De roquetes vinc de roquetes.. _________________
Tornar a dalt
mir AnarcoSilvestre L'ull de les mil-i-una arrugues Kyle Broflovski de Tàrraco Registrat: 09 Ago 2006 Missatges: 5420 Ubicació: Déu no existeix
Publicat: Ds Mar 01, 2008 11:09 am Assumpte:
M'he posat a baixar gran part d'aquest fato, però us agrairia, si qualcú de valtres té quelcom de Net Flanders, que m'ho passés perquè me n'han parlat molt bé i no en trobo pas res.
I també Banda Barretina. _________________ Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Follatrò escrigué: Mai (més) tornaré a estar d'acord amb que els meus únics problemes s'acaben a Catalunya.
Tornar a dalt
Publicat: Ds Mar 01, 2008 8:33 pm Assumpte:
Jo els conec personalment els Net Flanders. Són una colla de beneits. _________________
Tornar a dalt
mir AnarcoSilvestre L'ull de les mil-i-una arrugues Kyle Broflovski de Tàrraco Registrat: 09 Ago 2006 Missatges: 5420 Ubicació: Déu no existeix
Publicat: Dg Mar 02, 2008 1:33 pm Assumpte:
Doncs digue'ls que m'enviïn un CD a casa _________________ Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Follatrò escrigué: Mai (més) tornaré a estar d'acord amb que els meus únics problemes s'acaben a Catalunya.
Tornar a dalt
Publicat: Dg Mar 02, 2008 3:50 pm Assumpte:
Pagant Sant Pere canta. _________________
Tornar a dalt
anti Führer Registrat: 04 Mar 2006 Missatges: 6205 Ubicació: Menjo caviar d'asturió
Publicat: Dg Mar 02, 2008 4:04 pm Assumpte:
Encara esteu en aquest nivell de musica per nen de 13 anys amb samarretes comunistes? _________________
"hi ha periodistes que diuen <<mira, mira aquesta porra la vull veure des d'aquí abaix>> i clar, et cau al damunt -" Pilar Rahola
Tornar a dalt
Publicat: Dg Mar 02, 2008 4:09 pm Assumpte:
Doncs sí, encara no hem arribat a aquest nivell.
Tornar a dalt
anti Führer Registrat: 04 Mar 2006 Missatges: 6205 Ubicació: Menjo caviar d'asturió
Publicat: Dg Mar 02, 2008 4:17 pm Assumpte:
xDDD que cabró. A mi em mola aquesta:
Publicat: Dg Mar 02, 2008 4:29 pm Assumpte:
XDDDDDD _________________ Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Tornar a dalt
Publicat: Dg Mar 02, 2008 4:55 pm Assumpte:
Què representa que és el paio del turbant, un imam libanès?
Tornar a dalt
Publicat: Dg Mar 02, 2008 6:41 pm Assumpte:
Un integrista islàmic de hezbolah. _________________
"hi ha periodistes que diuen <<mira, mira aquesta porra la vull veure des d'aquí abaix>> i clar, et cau al damunt -" Pilar Rahola
Tornar a dalt
Sotscomandant Pederasta Registrat: 22 Jun 2006 Missatges: 445 Ubicació: a les Barricades!!
Publicat: Dc Jul 02, 2008 12:21 pm Assumpte:
Cançó d'autor
Cesk Freixas
Gitano de Balaguer
Roger Mas
Quim Vila
Victor Arenas
_________________ Cromo Cabron espanya es tu Nazion!!
Tornar a dalt