Sabeu aquella música que et poses al reproductor d'MP3 quan fa sol i surts a passejar? Sabeu aquella música que mentre fas aquesta passejada et fa somriure a la gent que ni coneixes i acabes caminant, feliç, a ritme de la percussió? en cas que la resposta sigui no, apunteu-vos el nom d'aquests belgues.
L'album sobre amb un tema que ja ens col·loca un somriure a la cara, 'You'. Però, sens dubte, la cançó que més s'acosta a l'anterior descripció és 'All wrong', que segueix l'estela deixada pel més conegut single del grup, 'The one'. També podriem incloure al mateix sac 'Never there' o 'Feverman' (emulant veu i guitarres heavies), però m'agradaria ressaltar 'Feelgood factors' per la seva component anys '80, i 'We live again' per la seva qualitat.
Però no tot és felicitat. Per una banda es nota certa influència dels britànics Radiohead en algunes de les composicions: 'Turn' (guitarres mig experimentals com a 'Paranoid Android') i 'The machine' (una lenta que recorda 'No surprises'). I per altra també hi ha temes més tristos i melancòlics com 'Telephone lover', 'Another world' o 'Gerard'.
Jinete